Ting som får meg til å smile

søndag, september 20, 2009

Høstfarger

Min kjære Mamma har vokst opp i en dal på østlandet.
Og på tross av at hun har bodd på vestlandet i mange mange år, så pleier hun alltid om høsten å sukke over regnet i Bergen, samt også å snakke om "de vakre høstfargene i fjellet" østpå.

Jeg har alltid tenkt at - joda sikkert fine de, men hvor fantastisk kan det egentlig være?

Kjære Mamma.
Jeg trekker det tilbake.
Endelig skjønner jeg hvorfor du alltid har snakket sånn om de vakre høstfargene.

Og siden du er på vestlandet - tenkte jeg å sende en liten smakebit på hvilke vakre høstfarger det er her borte nå.

(og bildene ble tatt på en fjelltur/topptur i går - vi var fantastisk heldige med været, og hadde en KJEMPETUR!)

Fjellsiden på vei oppover.


Tregrensen er gul....


Fargefyrverkeri

Ingen kommentarer: