Ting som får meg til å smile

søndag, desember 20, 2009

20 desember......

FERDIG !

Ja, jeg har det med å starte prosjekt. Syprosjekt, strikkeprosjekt, etc.
Nå er altså et prosjekt som startet sommeren 2008 ENDELIG ferdig. (Det har altså vært laaange pauser mellom jobbingen, men nå i høst har det egentlig vært jobbet ganske effektivt innimellom).

Jeg har brodert navnene til noen av mine kjære tantebarn i korsstingsbroderi, med Ole Brumm figurer ved bokstavene. Så var det altså min søster som fant ut at hun ville ha de montert på en litt "annerledes" måte, og spurte om jeg kunne fikse det. Uvitende om hvor mange timer og sting det kom til å bli lagt ned i arbeidet, så sa jeg ja. (men det er litt kjekt også å få ting til og se at det blir fint, selv om det altså har tatt mye tid)



Emilie sin var altså ferdig i august/september, men Andrea sin ble ferdig i dag.
Hva det er? Det er et slags "lommeoppheng" som de kan ha ting oppi.




Fine farger og stoffer....min søster som har valgt ut og kjøpt inn.....

Og ja, det er kjekt, og litt lettelse å være ferdig, og se at det faktisk gikk :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

imponerende Hilde! Hvis eg hadde begynt 2008, så hadde eg kanskje vært halvveis i 2018...

men eg e god til å måke snø

andreas

Hilde sa...

tviler ikke et sekund på at du har cruisekontroll på snømåkingen :)