Ting som får meg til å smile

søndag, januar 17, 2010

Hilde prøver ting hun ikke kan.....

....og finner ut at hun trives med det, pleier å være resultatet av det.

Men akkurat det jeg prøvde å gjøre i dag var ikke helt planlagt, og ei heller en suksess.

Hilde prøvde i dag å fly.
Uten å sitte inni fly eller lignende.

Neida, flygeforsøket ble gjort ved hjelp av å ligge på et airboard (les ake luft-pute som ser nesten ut som surfebrett), en stk bratt bakke, og ett hopp jeg ikke visste var der.......
Øyevitner forteller at jeg flakset høyt, langt (mellom 10-13 meter), og landet med hode/overkropp/mage først.
Selv fikk jeg ikke helt med meg hva som skjedde før jeg landa. Og kjente at jeg hadde litt vondt.

Du kan si det slik at det var ingen suksess.
Jeg kommer IKKE til å gjenta forsøket (altså på å fly, eller ake i så stor fart over et hopp).
Og jeg satser på at det som gjør vondt i ribbeina bare er kraftig forslått og går over i løpet av noen dager.

Hilde prøver ting hun ikke kan - i dag altså ingen suksess......

2 kommentarer:

Cathie sa...

Hiiiiilde!!!!! VÆRE FORSIKTIG! Hoff.... bli fort bra! håper du får god pleie. Smask på deg!

Hilde sa...

Hei søte du :)
Er bedre allerede i ribbein, så har nok bare slått meg godt og grundig.
Alltid forsiktig vet du - bare ikke alltid like oppmerksom ;)
Klems