Ting som får meg til å smile

tirsdag, oktober 19, 2010

dagens pinlige mms feilsending......

Hahahahahahahahaha - skal dere høre dagens morsomme? (hihi - ler litt enda)

Fikk en mms fra ukjent nr i dag - og åpnet den uten å tenke meg om.
Til min store overraskelse var det bilde av en veltrent mannerumpe på skjermen på mobilen min.... litt satt ut leste jeg hva som stod under bildet:
"aah måtte bare strekke meg litt he he. Hva gjør du på i kveld da Monica? Nå tenkter jeg du ble litt satt ut, dette hadde du ikke ventet. Bare vent, kanskje jeg snur meg på neste bilde ! Mvh Morten (kameraten til Jannicke)"

Hvor ufattelig pinlig må det ikke være å feilsende en slik melding! LEGENDARISK!

(og hva jeg svarte? " Eh.. du kan si det sånn at jeg heter ikke Monica men Hilde, og den rumpen ser totalt ukjent ut for meg :) lykke til med å finne riktig tlf nr.....")

6 kommentarer:

Cathie sa...

LEGENDARISK!!!!!! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!!!

Hilde sa...

I KNOW!

Jeg lo ikke like mye da bilderumpemelding nr 2 kom (før han hadde fått melding fra meg), da syns jeg det var litt guffent, men
fikk en melding etterpå hvor han unnskyldte seg kraftig og la seg helt flat....

Men seriøst - om det er en melding du IKKE sender feil, så er det mms bilde av rumpa di!

Liv-Torill sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA...
Å, det var dagens beste historie....
Men det som kunne vært verre enn rumpebilde nr 2, var et bilde hvor han faktisk hadde gjort alvor av å snu seg =)
HAHAHAHAHAHAHA!!!

Mathilde sa...

Fantastisk!!!!

Anonym sa...

ha ha, hilde! stakkars dej.. ;) håpe ikkje d bli varige men :)
du sku hatt så dårlig tlf som mej, då hadde du ikkje sett ka d va bilde av..
gry.

Hilde sa...

ser den Gry...kanskje jeg må vurdere en (enda) dårligere tlf enn den jeg har :) Jaja, det er vels trengt tatt ikke slikt som skjr så veldig ofte får jeg tro ;)