Ting som får meg til å smile

lørdag, mai 07, 2011

Påskebilder i mai (!)

Jeg vet det er lenge siden påske allerede.
Men påsken bragte ikke bare med seg fin fint vær,familie og kjæreste tid,bursdagsfeiring og hytte tur med "sløsh-skiture, vi må bare gi opp for all snøen smelter bort, finner frem fjellskoene og går fotturer istedenfor".
Den bragte også med seg noen fine og kanskje litt småfestlige bilder.


Ut på tur aldri sur, tommel opp og matchende klær (riktig nok ikke grilldresser, men er kanskje slikt som skjer når du har vært gift lenge nok...)


Men e det snø til å gå på ski da? Kanskje litt sånn innimellom?


Vi gav opp skiene etter et offroad vannski forsøk. Så da ble det fotturer istedenfor. Og det var det ganske så fine forhold for!


Dette er påskens morsomste bilde. Det er jeg overbevist om. Fin stil på far og datter :) haha!


...Og vist noen lurer på hvor Helvete egentlig ligger, så er altså det i Espedalen. (evnt så er det altså Nord Europas største jettegryter som har fått et litt leit navn i forsøk på å få turister til å komme der eller noe....)

3 kommentarer:

andreas sa...

Det hoppebildet går rett inn på førsteplass av kule hoppebilder:) å for en timing av fotografen;)

LT sa...

Hoppebildet er legendarisk....
Og Ole så koblingen på det første bildet uten at jeg sa noe ;) sådetså!

Hilde sa...

veldig flink fotograf Andreas ;)

og LT - kanskje jeg ser det, men ikke det første jeg hadde tenkt egentlig .....