Ting som får meg til å smile

mandag, september 10, 2012

September

Så var sommeren forbi, og høsten er kommet.
Jeg beklager å måtte fortelle deg det kjære leser, men den er faktisk det. Ute er det allerede mørkt, det blåser og regner, men er heldigvis ikke så kaldt ute enda.
Sommeren gikk fort!

Bryllup, flytting og jobbsøking har fylt mye av min sommer. For jeg har flyttet, inn til min kjære mann. Her har vi det landlig og fint, en koselig leilighet i et gammelt hus på landet, med utsikt over vannet fra kjøkkenvinduet. I tillegg har naboen sin katt fått kattunger i sommer, noe som er veldig koselig, også for oss

Kjenner du noen som vil ha kattunge? Vi vet om 4 stk som snart er klar til å forlate redet :)

Med høsten kom hverdagslivet, og (heldigvis) jobb. Nå jobber jeg 100 % som personalsekretær i en organisasjon i byen frem til jul. Det er annerledes, kjekt, utfordrende, og travelt. Å gå fra sommerferie hele sommeren til tidlig opp og fulle dager er en overgang. Men jeg trives, har det bra, og er takknemlig for hverdagslivet, og for penger i reisekassen :)

Velvel, det får være alt for denne gang.
Blogges!


Ingen kommentarer: