Ting som får meg til å smile

lørdag, september 15, 2007

Sko-hverdager


















Dette er skoene jeg ikke har fått brukt i sommer....på grunn av været....utrolig kjedelig igrunnen!




Mens dette er skoene jeg har brukt MYE i sommer. Grønne og fiiine. Jeg syns det er trist å måtte legge de i skapet for høsten!













Mine nye "høye heler i kvardagen-prosjekt" sko =) Det eneste som er litt dumt, er at hælen er litt for tynn for enkelte brosteinslagte gater i Bergen, og kan sette seg fast!















Mens dette er de kanskje mest sarva skoene jeg har.....joggeskoene som konstant står ute, fordi de lukter så dårlig, at de rett og slett er helsefarlige dersom de står inne =) Tror de kan pensjoneres snart......


Mitt nyeste sko-kjøp....FJELLSKO! Gleder meg til å prøve de ut/gå de inn. Dersom det slutter å regne i morgen, så er det kanskje det som står på programmet i morgen !






4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Hilde.
Kom tilfeldigvis over bloggen din, og jeg "kjente" deg igjen! Jeg jobbet i barnehagen din da du var liten. Var der bare et år, men du var en av de barna jeg hadde mye med. Du finner meg på barnehagebildet der du er 3-4 år, og jeg var assistent, fra Stavanger, og heter Heidi. Jeg var 20 år den gang! Nå er jeg 39 og mamma til 3 deilige barn, ei jente og to gutter. Har mange gode minner fra barnehagen, jeg husker en gang jeg flettet de mørke krøllene dine, og du var så stolt fordi du hadde fletter!! Kjekt å se at du har funnet en god plattform i livet, både menneskelig og åndelig. Alt godt videre! Hilsen Heidi Klingsheim (Gjeseth før...)

Anonym sa...

Hei hei igjen Hilde.
VI SAVNE DÆ! Det er liksom så tomt og stille her i Afrika uten deg. Ja jeg mener Afrika. Det holder ikke å si Tomta, Nairobi eller Kenya. Men Hilde stå på i Norge og lykke til med studier og jobb. Følger med på bloggen din titt og ofte. Kult.
Familien Kiplesund og Land Rovern selvfølgelig.

Anonym sa...

Kjære Hilde!

Nå er jeg tilbake i Nairobi etter tre flotte uker på Kiabakari, og noe av det første jeg gjør er selvsagt å sjekke blogger. Artige innlegg her, kjære venn!

Jeg stemmer i med Kiplis: Vi savner deg her på tomta.

Hilde sa...

Heidi- veldig veldig artig ! Og så kjekt at du legger igjen livstegn!!! Husker flettene-mamma fikk aldri det helt til, så ja, det var stas!

Kiplis og Bodil (nå skjærer jeg litt over en kam her, men det får heller gå!)- dåkk e nu bra, ja! Skulle gitt mye for å tatt en svipptur og sagt hei =)