Ting som får meg til å smile

søndag, september 11, 2005

Fjong

Jeg har et nytt fantastisk ord som jeg bare vil slå et slag for......

FJONG !

Hører dere susen i ordet? Du er så fjong.......det er jammen meg et flott ord!

Jeg har hatt en liten diskusjon med mine to samboere om dette ordet. De mente altså at dette var et ganske feminint ord, som helst bare skal brukes til jenter. jeg derimot, mener at ordet kan brukes til gutter også, så lenge det påpeker f. eks ett spes. klesplagg, el hårsveisen, og ikke blir en generell betegnelse på de. Da blir det litt for feminint.

Og jeg må bare fortelle noe helt fantastisk, for jeg kjørte forbi Voss i helga, og tror du jammen min santen ikke de hadde en klesbutikk på Voss som het Fjong ? HURRA! Det er jo bare helt fantastisk!!!!!

Ingen kommentarer: