Ting som får meg til å smile

mandag, september 12, 2005

ny dag

Det er en ny dag, nye muligheter!

tanken har streifet meg, hvor stort det er at vi våkner opp hver dag. At vi får muligheten til å slå øynene opp, til å slappe av, komme i gang, muligheten til å leve enda en dag......en dag med Herren!

Så jeg velger å takke Herren for at jeg får stå opp, takke for ny nåde hver eneste dag, takke for at han øser ut av sin kjærlighet og fred over livet mitt, og takke for at jeg har en visshet om at når jeg ber han være med i dagen min, så er han faktisk det!

Jeg velger å gi dagen min til Herren. Og jeg vet at da har han muligheten til å sprenge alle mine oppfatninger av hva han kan gjøre med en dag!

Jeg gleder meg! Til enda en fantastisk spennende dag, gitt av nåde, sammen med gud =)

AMEN!

Ingen kommentarer: