Ting som får meg til å smile

mandag, januar 23, 2006

bibelgripen

Allright, tenkte jeg bare skulle dele dagens bibelvers som grep meg om hjertet......

"Tenk ikke på det som hendte før, akt ikke på det som engang var!
Nå skaper jeg noe nytt. Det spirer allerede fram. Merker dere det ikke?
Ja, jeg legger vei i ødemarken og stier i ørkenen.
Markens dyr skal ære meg, både sjakaler og strutser.
For jeg gir vann i ødemarken og lar elver renne i ørkenen, så mitt utvalgte folk kan få drikke.
Det folket jeg har dannet meg, skal forkynne min pris."

Jes. 43.18-21

"Men den som drikker av det vann jeg vil gi ham, skal aldri mer tørste. Det vann jeg vil gi ham skal bli en kilde i ham med vann som veller frem og gir evig liv."

Joh. 4.14

Det grep meg. Mye. Tenkte jeg ville dele det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk Hilde. Du er god!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

Jeg holder av deg.
Kjære Hilde gå aldri fra meg.
Pass på liten og på stor
Gud bevare far og mor..
og lille Hilde-mor