Ting som får meg til å smile

lørdag, august 19, 2006

LT+ Olle = SANT !

I dag har Liv Torill Hellevang og Ole Andre Lindgren giftet seg.

Kjære brudeparet Lindgren.....gratulerer med dagen ! Jeg har tenkt på dere mange ganger i løpet av dagen, med et lite stikk av sorg i hjertet, fordi jeg så gjerne ville ha vært med for å feire at dere har giftet dere! Jeg håper dere har hatt en kjempefin dag, og at dere har fått feiret med venner og familie. At dagen har gitt dere mange gode minner, flere enn dere forventet og turte håpe på!
Må Gud velsigne ekteskapet deres rikt ! "Ingen vannflom slokker kjærligheten, elver kan ikke skylle den bort " Høy. 7.7

Varme hilsener fra "kompis" og "venninde" Hilde

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei exsamboer!
har besøk av anne grete for tiden. nå er det bare du som mangler. men jeg har prøvd å fylle tomrommet og kan herved si at jeg har stått opp rimelig tidlig og vært frokost vennen!men jeg nekter å spise syltetøy og cottage cheese!!:)
håper alt er vel fremdeles!
love

Hilde sa...

heh.....det går greit med Prim også =) eller bare syltetøy ! hva med de andre damene da? Er dere 4 i leiligheten nå? Og når er det utstillingen er?

ALt vel, veit eg =)

Smask til dåkke begge, og litt rompedansing, specially for you my friends !

Liv-Torill sa...

Tusen takk Hilde! Det varmer at du nevnte oss her =)
Bilder her på vei, men den elendige mailen min er litt ustabil.
Tusen takk for telefon, jeg ble så glad!!!!!!!!!
Ole hilser masse.
Du er savnet!