Ting som får meg til å smile

lørdag, mars 10, 2007

Slangepost

Til slangene som holder seg rundt leiligheten til meg og Astrid.

Jeg er ikke særlig begeistret over å ha dere her. På tross av at dere er ufarlige hus/hageslanger som mest sannsynlig faktisk gjør nytte for dere ved å spise andre dyr vi helst ikke vil ha i området.
Tidligere i år har noen fra samme familie vært observert i boden, samt i vedfanget til Astrid nabo. Jeg har dermed tenkt at dersom dere er hos henne, så kan dere like godt ta bolig i min bod også.
Men for 2 uker siden ble vi klar over at dere hadde et hull i bakken på fremsiden av leiligheten. Jeg trodde (les håpte) kanskje det var dere som ble drept hos nabo Margunn neste morgen.

I kveld har dere kanskje tatt poenget. Vi er ikke særlig glad i dere her. Ole Johan tok en av dere med skoen sin, og Astrid/Elin hadde et teamarbeid for å få drept nr to av dere med en stol, og langkost.
To på en kveld, på omtrent akkurat samme plass......jeg håper dere tar hintet....finn en annen plass å bo!

Vennlig hilsen Hilde-som ikke er særlig glad i å ha slanger som nabo, selv om de er aldri så ufarlige!

1 kommentar:

Linda Therese S. G. sa...

Du har'n! Se min blog for info.