Ting som får meg til å smile

fredag, mars 09, 2007

Søskenbarntreff i Nairobi!

Jeg har en tante.
Det vil si, jeg har flere tanter.
Men jeg har altså en tante som heter Hildbjørg.
Tante Hildbjørg kaller jeg henne.
Tante er en av mine kanskje mest trofaste lesere her på bloggen.
Ihvertfall tror jeg det.
Og tante har to barn.
En gutt og en jente.


På forunderlig vis bestemte både gutten og jenta seg for å reise til Kenya. Jeg kunne jo blitt høy på pæra og trodd at de kom for å besøke sin kjære kusine. Men sannheten er vel noe annerledes....
De er studenter ved henholdsvis NLA og Bildøy Bibelskole. Og derfor er de altså her. Noe som jeg selvfølgelig syns er veldig kjekt. Det er kjekt å treffe familie igjen, og ekstra kjekt når vi faktisk i kveld kunne ta et lite søskenbarntreff her i Nairobi. Jeg mener-hvem hadde vel trodd at det skulle skje i løpet av dette året? Ikke jeg ihvertfall!

Tante er ikke snau.
Da min kjære fetter kom til tomta for noen dager siden overrakte han ikke bare pakker/hilsener fra mamma og min søster, men også en overraskelsespakke fra tante/farmor.

Og i dag da jeg trefte min kjære kusinemor, var det jammen min sante en ny overraskelsespakke med...denne gangen med brunost og påskemarsipan!

Helt på høyden, faktisk!


Så tante: vi har det bra alle tre. Tusen takk for forsendelser! Og her kommer altså bildet du har ventet på: søskenbarntreff i Nairobi!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk å sjå dykk alle tre!!!
Blide og brune er de også, i alle fall to av dykk! Randimoren har litt å ta att på fargen ser eg, men så har ho nettopp landa også....
Takk for eit historisk bilde, Hilde!
Kos deg med brunosten og sjokoladen, -det fortener du!

Tanteklem

Liv Jorunn sa...

Steikje, du er brun!