Ting som får meg til å smile

mandag, april 13, 2009

Solbrent

Jeg er solbrent.
Påskeferien ble avsluttet med strålende sol og blå himmel akkurat i dag - da vi skulle pakke og vaske ut av hytta.
Noe som resulterte i at jeg ytret et krav om at "vi må ha minst en sole oss og slappe av pause på altanen".
En time ble fort til 2-3 kan man si.
Og altså en litt rød nese, panne, og bryst.

Men det er fint.
For det betyr at nå er det vår folkens :)

Blogges!

(og ja - jeg har hatt en fin påskeferie på fjellet forresten)

3 kommentarer:

Solfrid sa...

Kjekt å lese Hilde. Høre at du nyter livet og til og med har rukket å bli solbrent. Det er bra. Det betyr at det går mot sommer. Herlig!

Cathie sa...

Å deilig med masse hildeoppdateringer på en gang! Jeg har lest helt ned til 'biolakartongen', og det er jo så herlig å få følge med på hverdagen din.. Kanskje jeg burde ta det til etterretning og faktisk publisere ett nytt innlegg på bloggen min? Hmm... Vi får se. Nå er jeg trøtt. Også har jeg jo en hel italiatur å skrive om - det kan bli langt. Også må jeg jo legge ut bilder, hvilket plutselig blir enda mer stress... også.... jada, unnskyldningene mangler det ikke på! Da går jeg og legger meg. Og skriver et halvt blogginnlegg på hilde sin blogg først i stedet...

Cathie sa...

Greit, jeg tok meg i det og laget ett lite innlegg likevel... Løp og kjøp!