Ting som får meg til å smile

onsdag, juli 15, 2009

40 år

Jeg har en storebror.
Det vil si, jeg har to.
Men min kjære storebror Bjarte er det altså jeg snakker om i dag.

Her har dere et bilde så dere kan se ham litt mer levende for dere:


Altså min kjære storebror Bjarte fyller 40 år i oktober. Og siden oktober er en typisk dårlig månede å samle familie og venner på, så inviterte han og familien like godt til bursdagsfeiring nå i sommer. Og når du har stor familie på begge sider, og litt venner i tillegg, så kommer det fort opp i ca 43 gjester. Selv om ikke alle kunne komme.

Jeg kommer fra Torvikbukt i dag.
Og det har vært utrolig artig.
Jeg mener, det går faktisk an å invitere til stort besøk når man har en folkehøyskole man får låne. Når de 22 (?!) ungene/ungdommene har en gymsal å boltre seg i. Når man har tilgang på vannski, wakeboard, båt, kajakk, tube, (og sef. våtdrakter i alle størrelser), stort kjøkken, sandvolleybane, musikkrom, en liten kinosal etc. Når man kan engasjere gjestene i kjøkkentjenesten, og man faktisk spleiser på maten. Da går det an. Da blir 40 års feiring nesten som en leir.

I dag har jeg vært på fjelltur, tatt tube og stått på vannski. Fytti så gøy! Nevnte jeg at jeg har stått på vannski forresten? ;) Rimelig fornøyd med det ja!


Jeg forlot likevel det gode selskap litt tidligere enn de fleste.
Hvorfor?
Jeg tar meg en svipptur til Fillipinene snart.....turen starter i morgen kveld og reiseruten er london - hong kong - Fillipinene og kanskje vietnam til slutt. Om jeg gleder meg? nja...helt ok ;)

Så det.

Dersom jeg får blogget underveis så gjør jeg det, dersom ikke - så kommer jeg sterkere tilbake!
Fortsatt god sommer!

1 kommentar:

lene sa...

God tur! :)