Ting som får meg til å smile

fredag, juni 09, 2006

flytte-poesi av litt dårligere kvalitet....

I flyttefoten, eg kjente rykket.
Og ner i tinga mine eg måtte dykke.

No e det gjort, no har eg flytta
heim til Arna, bustaden er blitt bytta.

Mor og Far de okker og stønner,
over alle desse ting som inn i huset strøymer.

Men eg trur igrunnen de synest det er kjekt,
å få meg heim ei stund før eg reise langt vekk.

Og ellers så går det i rydding og vasking,
eg e lei, men det hjelpe ikkje med unnnasluntring!

5 kommentarer:

Anonym sa...

For en poesi!

patrick sa...

jeg er grepet

Knut Håkon sa...

Vakkert!

Blir det noe østland- og sørlandsbesøk på deg? Treffes vi?

Anonym sa...

Jeg syntes dette var konge. Rett og slett. Ikke skeptisk i det hele tatt ;)

Hilde sa...

jeg må erkjenne at jeg ikke frydes over kvaliteten ved slik poesi, men av og til må den ut og luftes likevel !
Er det ikke det dårlige som gjør det gode godt?

Knut Håkon: jeg kommer ikke i juni likevel....får se hva som skjer i juli