Ting som får meg til å smile

tirsdag, oktober 07, 2008

Mett

Eg e mett.
Så ufattelig, ufattelig mett.

Og eg angre.
Koffor?
På at eg ikkje tok med kamera sånn at eg har bilder å legge ut her.

Du kan si det sånn at Cathrine har en kjæreste. Han er fra Italia, og er for tiden på besøk her.
Så når de inviterte på middag i dag, var det italiensk oppvartning. Altså flere retter.
Rettere (hoho, ordspel) sagt 3.
Altså - jeg er mett.

"Før-Forrett" : blåskjell med brødsmuler, sitron, litt krydder og stæsj i ovnen. (dette var min favoritt)
Forrett : en stk heftig porsjon spaghetti med reker, blåskjell, tomat, krydder, kokt i litt hvitvin og noen greier. mmmmmmmm
Hovedrett: Laks. Gulrøtter og neper, og litt salat.

Trivelig selskap - nydelig mat, og fytti så mett jeg er.

Bilder? Dere får se det for dere med deres indre øye ;)

Ingen kommentarer: